Spinning å basket

Kom hem från spinningen för ca 2 timmar sen å är helt färdig. helt slut tog jag. Kanske inte var så smart å träna nu igen då jag börjat få ont i halsen... Men gick bra då jag körde... Får hoppas man ej blir sjuk.
Jag är trött.
Imrgon ska vi ha basketturnering hela dan så behöver nog gå å lägga mig å samla kraft.
Det gick bra idag annars.. Men nu längtar jag efter helgen å efter att jag ska ta tag i och rensa bland alla gamla saker jag har... Kläder och en mängd annat... Tradera tar sån tid bara.. Iaf då man har jobb..

Maria: Jag håller med. Lkpg-tiden borde varit längre.. Och vi borde bott närmre (c:

Kommentarer
Postat av: Maria

Å andra sidan hade jag nog vägt över 100 kilo vid det här laget om du bott nära mig.. så det kanske e bäst så här ändå?! hahaha!!!!:) Puss på dig (ser redan framemot tomteparaden)

2009-11-11 @ 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback