Påväg...

... mot Linköping! Imorgon drar jag! Ska bli så gött å komma dit igen även om det väl bara var typ en månad sen sist. Men nu far jag igen. Ska ha det gott med brudarna, ta det lugnt, gå på stan, moffa det mesta å bara ha det skönt.
Fick veta idag att jag får jobba kvar i två veckor till. Så det känns ju skönt. Ytterligare en fot in med andra ord.
Annars så väntar jag mest på att Lisa och Thomas barn ska ploppa ut. Ska bli så spännande! Det är knappt man vågar dra t Lkpg men antagligen så tar det några dagar till innan det börjar röra sig (mer än det redan gör). Väntar gör jag.. På ett paket som ska komma från tradera också. På en klänning/ett linne som jag funderade på å köpa då det fanns i affären men det blev bara inte så. Är lite orolig att det kommit bort på posten bara. Känns som om det borde kommit idag. Men får hoppas att det kommer fram. Surt annars.
Eh... Fan var trist detta blir... Har träningsvärk igen.. Men det e ju också skönt iofs.
Nej... Detta blev för trist så jag slutar. Godnatten..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst vore det skönt om pyret bara ploppade ut.. Men jag misstänker att det inte kommer att bli så enkelt!



Kul att du får fortsätta två veckor till. VAd skönt!

2009-11-06 @ 14:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback