Bebis-kläm

...blev det igår. Det var kul. Tog bussen till Lisa å Thomas. De var trötta efter att ite ha fått sova mkt alls, så jag lämnade av alla paket (två stora påsar!) och sen tog jag mig en tur på stan och gick en del ärenden åt Lisa. Sen kom jag hem, tvättade av mig alla baciller å sen efter några timmar så fick jag äntligen hålla bebisen!!! Sååå söt men framförallt så liten. Har aldrig känt ngt så lätt i mina armar.. tom mina armar väger ju mer.. Min hand kanske.. Nästan... Söt var hon iaf, luktade lite fis, men det var det värt..
Annars har det inte hänt så mkt. Jobbade sista veckan förra veckan på skolan. Så nu är jag arbetslös. Ska lämna besked t det där jobbet imorg. Ska va ärlig iaf, sen får vi se var det slutar. Det vet jag inte.
Jag är mest trött annars... Trött på knepiga relationer. Men det bästa är ju att de förhoppningsvis går att lösa.
Nu Bridget å lite glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback