Århundradets...

... helg har det varit.... Massa mat. Varför? Jo, Emils familj har varit här, minus systern. Helgen har varit bra iaf. Lagat massa mat. trerätters, tvårätters, äpplekaka, muffins, bröd osv... På den vägen är det. Allt har varit bra. Vi var på opera igår och det var nice, en riktig upplevelse.
Men det största är att jag fick ett telefonsamtal imorse. I andra änden av luren kraxade en lätt sjukt utmattad syster "Hej... Grattis, syrran, du har blivit moster!".. Senare kom kortet. Så söt liten tjej med lite orange-rött hår. 48 cm och 3200 gram... Så söt... Så nu kommer hela veckan vara en lång väntan tills jag ska göra min viktigaste bilfärd någonsin: Hämta Lisa, Tomas och bebisen på NÄL. Jag längtar! Nu ska jag mest sitta här å njuta åt detta ögonblick! Klart slut.

Kommentarer
Postat av: Fia

Gud vad roligt med lille bebben =) Grattis Stina och grattis Lisa och Tomas. Vad ska hon heta? Gulligull!

2009-11-17 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback