Trött

Nu sitter jag uppe alldeles för sent igen. För sent för mitt eget bästa för det är så svårt att få till en bra dygnsrytm då det blir så här. Skyller allt på helgen med sena nätter och för mkt vin å margaritas...

Har inte så mkt å skriva egentligen. Helgen var bra men gick fort med besök å allt.
Försökte ta mig ner på stan för att handla lite klappar men hittade nada. Så det suger och jag vet inte alls vad jag ska handla till diverse personer... Önskar man tog bort det här med julklapparna... Ingen vill ju ändå ha ngt så då känns det mest krystat.

Nu till helgen kommer Ida å Maria å vi ska hem på tomteparaden! Wihooo! Brålandas (enda) stolthet. Brukar gör att julstämningen verkligen kommer igång iaf. Så det ska bli mys. Hoppas syrran, Thomas å bebisen (inget namn än) också kan komma. Sen kommer släkt på mammas sida också. Mysigt.

Imorgon, om en vecka så drar jag till Trondheim för att hälsa på andra halvan av släkten. Ska bli kul och där uppe väntar Statoil-fest med drygt 400 pers och en massa annat kul. Ska bli skönt att komma bort lite. Tänka på ngt annat.

Pratade m Linda idag om förra jobbet. På ett sätt är jag glad att man lämnat det där virrstället men på ett sätt så saknar man det ju väldigt mycket också.

Nu saknar min kropp sömn känner jag så dags å bege sig mot bingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback