Kass film men julmys

Larsson-filmen var INTE bra... Blev riktigt besviken. Hade inga större förväntningar och då brukar man ju inte bli så besviken men detta... Nej.. Dåligt skådespel, speciellt av M Nykvist. Låter som om han läser sina repliker utantill. Nej, det gick bort.
Annars så tog jag å Emil en sväng till Lidköping idag för att gå lite på Fabriksbutiken (outlet för en massa tjusigt porslin). Sen åkte vi till Lisa å Thomas på lite lunch och för att träffa dem och bebisen. Det var väldigt trevligt och jag hade tur som fick hålla lilltjejen hela tiden vi var där.. Höll på å sluta illa för jag ville ej åka så det var nära att vi missade bion. Såhär i efterhand kan jag ju säga att det inte hade gjort ngt...
Sen har här bakats. Halva etappen är gjord... Nästan iaf... Eller nej, inte alls egentligen men känns bra å tänka så.  Lägger upp lite kort på sockerchocken och på mina nyinköpta loppis-fynd. Massa röda stål-ljusstakar!
Ska försöka å lägga upp lite kort på tidigare inlägg också. Får se om jag lyckas.
Det var allt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback