Dan före dan före dan före dan...

Idag har jag inte gjort så mkt... aknade alldeles för sent trots att jag stält klockan och flera påminnelser... Var uppe sent igår så det förklarar saken. Sen har jag mest städat, tagit sprutan mot influensan, jobbat på Friskis, gått lång promenad, klippt mig själv (blev bra!) gjort knäck och slått in alla paket. Julstämningen är på topp med andra ord. Nu borde man väl sova om man ska försöka med att komma upp i normal tid imorgon men se så funkar inte jag... Kommer nog minst va uppe till några timmar efter midnatt. Sån e jag. Just nu iaf.
Vann en tjusig Noa Noa-kjol på tradera idag också. Känns fint. De har ju så himla bra kvalité de där danskarna...
Sprutan gjorde inte ont förresten. Har lite värk i mina stora biceps, men det får man ta.
Imorgon ska allt det sista bakas och tjusiga kakfat göras i ordning. På osdag bär det av hemåt och kanske blir det flera fikapauser på hemvägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback