Annandag jul

... innebär för många bara en sak: Mellandagsrea. Men inte för mig, hör och häpnad. Jag förstår verkligen inte att folk överhuvudtaget ger sig ut i affärer denna dag. Allt är ju helt hysteriskt och helt galet och framförallt så är det bara en massa folk överallt. Panik, panik, panik... Nej, det får allt vänta några dagar innan man beger sig. Annars brukar jag ju vara drottningen av rea, men även jag har vissa gränser. (c:
Själv har jag spenderat dagen ute på långpromenad, inne bärandes på bebis och kvällen i Vänersborg, för att umgås med delar av gamla gymnasiegänget. Det var väldigt mysigt och trevligt. Kändes lite som förr idag. det går ju lite upp och ner det där med gamla vänner. Ibland har jag känt att man inte har så mkt gemensamt men idag var en riktigt bra dag så det var roligt. Stort tack till er som var där. Nu är klockan snart två å jag är lite trött så får nog lägga mig.
Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback